Tuesday, June 14, 2011

Sempena Hari Majlis Persandingan Aku.... 29hb. Mei 2011...

Bermula dari tarikh 28hb. Mei, 2011.... termaktub lah aku jadi sorang isteri... aku begitu bahagia dengan kehadiran suami disisiku... aku bukan saja sorang isteri tapi ibu pada anak2 suamiku... aku berjanji padamu suamiku bahawa aku akan tunaikan tanggungjawab aku sebaik mungkin... Kini kita berkongsi apa jua hal.. samada gembira atau duka.. kita akan sama2 harungi apa jua cabaran dan dugaan yg mendatang... susah senang kita pasti kan bersama... harapan aku agar rumahtangga kita akan bahagia hingga ke akhir hayat kita.. moga tiada badai yang menjelma disaat2 kita bahagia... bagiku hanya lah kau dihatiku... tiada yang lain... Terima kasih suamiku di atas penghargaan yang telah kau berikan padaku... Aku ingin jadi sorang isteri yang setia pada suami dan ummi yang baik pada anak2 kita... Moga kita akan dapat selalu bersama biarpun tika dan saat ini kita berjauhan... kau di utara dan aku di selatan tapi cinta dan sayang kita tetap bersama.. Insya allah kita pastikan bersama tuk selamanya.... Suamiku aku cinta padamu buat selamanya...

4 comments:

Pak Long said...

tahniah..moga kekal sepanjang hayat

Ummi Iza said...

mekasih...

RHI said...

selamat....tahniah...InsyaAllah..janji akan dikotakan ye

Yanie said...

True love is ageless...Tahniah

Post a Comment