Wednesday, December 29, 2010

Riang Hatiku...

Kedengaran kicauan burung2 dipagi nan indah.. hati ku teramat gembira... dan aku berasa teramat beruntung sekali kerana masih lagi dapat meneruskan kehidupan ini...dan yang paling penting aku menanti saat bahagia aku bersama sidia...Aku berjanji pada diriku untuk membahagiakan semua yang aku sayang terutama nya sidia...

Mungkin ini lah saat2 yang aku nantikan... mungkin dah terlewat tapi aku masih beruntung...kerana kehadiran sidia cukup membahagia kan hatiku... aku bersyukur pada Yang Esa kerana diberi kesempatan untuk menjadi milik org... dan akan bergelar ISTERI... betapa mulianya gelaran itu...Dan kini aku bersiap diri untuk menempuh saat2 bahagia itu yang dijangka lima bulan lagi... masih ada waktu... Tatkala ini aku sibuk untuk membuat persiapan menjelangnya hari bahagia itu... Harapan ku moga ini yang pertama dan terakhir dalam hidupku... moga jodoh ku berpanjangan bersama sidia..
Nanti kita sambung lagi citer kerana ada kerja yang perlu aku buat... aku ingin berkongsi kan gembira hatiku bersama yang sudi membaca luahan rasa ini... moga kita ketemu lagi.....

2 comments:

Pak Long said...

tahniah kerna kini dirimu telah dimiliki..moga berbahagia bersama sidia....siapa sidia yg beruntung itu ye?

Ummi Iza said...

nak tau sapa.. kena tunggu citer seterusnya...

Post a Comment